Javascript is uitgeschakeld



Schakel Javascript in in uw webbrowser om deze website te kunnen gebruiken.

training-coaching.png
training-coaching-wit.svg

Care 2 Contact Academy want ontwikkelen is groeien!

Klantcontact is essentieel voor uw bedrijf. Maar het is ook een hele kunst om het goed te doen. Wij helpen u graag daarbij, op alle vlakken. 

Als uw medewerkers zich ontwikkelen, groeit uw onderneming is ons motto. Maar hoe zorgt u ervoor dat uw medewerkers zich blijven ontwikkelen? En hoe zorgt u ervoor dat u dit proces inzichtelijk maakt? Wij geloven niet in éénmalige trainingen, maar zien een training altijd als een startpunt voor ontwikkeling. Daarom begint elk trainings- of coachingstraject met een uitgebreide intake, waarbij uw doelstellingen centraal staan, om vervolgens gezamenlijk een plan van aanpak te maken. Wilt u ook uw medewerkers een boost geven in hun ontwikkeling?

Trainingen

Elke training is maatwerk. Nadat wij kennis met elkaar hebben gemaakt stellen we samen de exacte inhoud van de training samen. We bepalen samen het einddoel en nemen door op welke vlakken er in de organisatie verbeteringen gewenst zijn. De ambities, persoonlijke wensen en huidige ervaring van de deelnemers staan daarbij centraal. 

Onze trainingen richten zich op het verbeteren van de gesprekken met klanten. De vraag achter de vraag, de commerciële haakjes en het in kaart brengen van de behoefte. 

Gedurende de training gaan wij de medewerkers meenemen in een succesvolle aanpak voor telefonische of face to face gesprekken. Hierbij staan wij niet alleen stil bij de gespreksstructuur, vraagtechnieken of de juiste trigger, maar met name ook bij de juiste mindset. Wist u bijvoorbeeld dat 95% van de gesprekken mislukt in de eerste 30 seconden? Wij bespreken daarom uitgebreid de belangrijkste succesfactoren en zorgen ervoor dat u en uw medewerkers na de training in staat zijn op een positieve manier kwalitatief goede gesprekken te kunnen voeren. 

Onze trainingen geven wij het liefst op locatie, maar verzorgen wij ook 'op afstand'.

maatwerk.svg
training-coaching-wit.svg

Coaching

Werkt u met targets, POP’s, PLP, KPI’s etc? Lukt het niet de doelstellingen te behalen of iingesleten gedragspatronen te doorbreken? Heeft u het gevoel dat u niet alles uit uw medewerkers haalt?

De kern van coaching is medewerkers optimaal bij te laten dragen aan de organisatie met hun talenten. Belangrijk daarbij is dat men zich persoonlijk verantwoordelijk voelt voor de resultaten. Wij coachen daarom altijd op basis van het creëren van inzicht. Inzicht in het eigen gedrag en inzicht in de eigen invloed op het eindresultaat. Wij werken toe naar een oplossing. Wij noemen dat oplossingsgericht coachen en focussen op dat doen wat wél werkt.

Een coaching sessie kan op individueel niveau, maar ook op teamniveau plaatsvinden. Van het beetpakken van de talenten van één specifieke medewerker tot aan het verbeteren van onderlinge samenwerkingen; een coachingsessie kan erg verfrissend werken!

“Care2Contact heeft ons fantastisch begeleid met de inrichting van ons KCC, de personeelselectie, de BOOST software, telefonie en training, zodat wij snel resultaten kregen.”

Edu Inen - Directeur Goldcar (Mitsubishi/Hyundai)

goldcar.png
Development by
SchrijverBierman