Trainingen
Elke training is maatwerk. Nadat wij kennis met elkaar hebben gemaakt stellen we samen de exacte inhoud van de training samen. We bepalen samen het einddoel en nemen door op welke vlakken er in de organisatie verbeteringen gewenst zijn. De ambities, persoonlijke wensen en huidige ervaring van de deelnemers staan daarbij centraal.
Onze trainingen richten zich op het verbeteren van de gesprekken met klanten. De vraag achter de vraag, de commerciële haakjes en het in kaart brengen van de behoefte.
Gedurende de training gaan wij de medewerkers meenemen in een succesvolle aanpak voor telefonische of face to face gesprekken. Hierbij staan wij niet alleen stil bij de gespreksstructuur, vraagtechnieken of de juiste trigger, maar met name ook bij de juiste mindset. Wist u bijvoorbeeld dat 95% van de gesprekken mislukt in de eerste 30 seconden? Wij bespreken daarom uitgebreid de belangrijkste succesfactoren en zorgen ervoor dat u en uw medewerkers na de training in staat zijn op een positieve manier kwalitatief goede gesprekken te kunnen voeren.
Onze trainingen geven wij het liefst op locatie, maar verzorgen wij ook 'op afstand'.